For virksomheder

Er jeres virksomhed omfattet af Industriens overenskomst? Så skal I Indberette lønsum og betale til Industriens Uddannelses- og Samarbejdefond.
I kan her finde hjælp og oplysninger om de forskellige overenskomster, hvad I betaler til, hvilke midler og fonde jeres betaling anvendes til, - og hvorfor I skal betale til os.
I kan også læse om, hvad en lønsum består af, og hvad vi bruger jeres lønsummer til.

Indberetning sker hvert år i februar måned, hvor portalen er åben for indberetning. Når I skal indberette en lønsum, trykker I på 'Opret/ret lønsum', og så bliver I guidet gennem et indberetningsflow.
Det er kun muligt at indberette lønsum, når portalen er åben.

I bliver opkrævet to gange årligt - rate 1 og 2 på baggrund af den senest indberettede lønsum.
 
I vil hele året kunne se jeres hidtidige indberetninger, betalinger og breve, vi har modtaget og sendt til jeres virksomhed. Log blot ind med jeres NemID.
Log på selvbetjening

Log på selvbetjening og se historik over tidligere indberetninger og betalinger.

Brug for hjælp?

70 23 95 96