Mangler I en opkrævning?

Hvis I ikke modtager vores fysiske opkrævninger fra Nets.  

Så kan det tænkes I eller jeres bank har tilmeldt jer til Betalingsservice, E-boks, eller Elektronisk indbetalingskort.

Hvis I er i tvivl, skal I ringe til jeres bank og få oplyst hvilken modtagelsesform, I har valgt/tilmeldt. Banken kan hjælpe jer med at afmelde det valgte, hvis I ønsker at ændre på den måde I modtager vores opkrævninger.

Industriens Pension Service kan ikke afmelde fx Elektronisk post.

Hvis I har problemer med at afmelde elektronisk post, kan I tilmelde jer til Betalingsservice. Dette vil altid overskrive tidligere aftaler/tilmeldinger. Senere kan I afmelde Betalingsservice igen, hvis I ønsker dette.

IPS kan ikke ændre i modtagelsesformen mellem Nets og virksomheden, og det er altid jeres eget ansvar at sikre sig, at I er tilmeldt/afmeldt korrekt. 

Dette gælder også ved de tilfælde hvor I skifter bank, her er det især vigtigt at I har reageret på alle tilsendte Elektroniske indbetalingskort, inden bank-skiftet sker.